Als service- en onderhoudsmonteur is het belangrijkste dat je prioriteiten kunt stellen. Stel jezelf eens voor: je bent op de werkplaats bezig met het uitvoeren van een reparatie die op korte termijn klaar moet zijn én de mengmeester uit Apeldoorn belt met de boodschap dat er een storing is op de bouwplaats. Wat heeft dan prioriteit? Precies, de storing in Apeldoorn.
Kunnen we het zelf?
Maar het is ook aan jou om er tegelijkertijd voor te zorgen dat de productie niet stil komt te liggen. Je begrijpt, zo’n situatie kan behoorlijk wat druk met zich meebrengen. Voor mij zit de uitdaging hem erin om zo’n storing zelf (of samen met collega’s) op te lossen, zonder dat we er een externe partij voor hoeven in te schakelen. Ik krijg er een kick van wanneer dat lukt!
Grapje moet kunnen, toch?
Het geeft me veel voldoening om mijn kennis over het vak en Bruil over te dragen aan jongere collega’s. Verder krijg ik energie van het samenwerken met collega’s. Die samenwerking laat zich het beste omschrijven als ‘respectvol, maar met een flinke dosis humor’. Er wordt hier hard gewerkt, maar we houden ook zeker van een flauwe grap op zijn tijd.
Wat is jouw vraag?
Wil je meer weten over mijn vak of ben je benieuwd hoe het is om bij Bruil te werken? Laat het me gerust weten, ik beantwoord graag je vragen! Klik hier.